Добрий день!
Шановні шестикласники! Ми з Вами розпочинаємо дистанційне навчання. На цій сторінці ви знайдете завдання, які будуть періодично оновлюватися.
Будьте уважними! Бажаю Вам творчих успіхів.
Тема№1: Поетичне бачення світу. Мацуо Басьо.Хайку
Шановні шестикласники! Ми з Вами розпочинаємо дистанційне навчання. На цій сторінці ви знайдете завдання, які будуть періодично оновлюватися.
Будьте уважними! Бажаю Вам творчих успіхів.
Тема№1: Поетичне бачення світу. Мацуо Басьо.Хайку
Завдання:
1.Опрацюйте матеріал
підручника (стор.170- 172),перегляньте відео
2.Складіть Лінію часу " Сторінки життя та творчості Мацуо Басьо"( виписати дати із зазначенням подій)
3. Опрацюйте інформацію з карток,запишіть у робочий зошит визначення хайку та його особливості...
4.Вивчіть напам"ять 3-4 хайку ( на вибір учня)
Перегляньте додатковий матеріал:
1.Відеопрезентація
Батьківщина поета дивитися
тут
Перевірте свої знання:
3.Уважно ознайомтеся зі
змістом картки і складіть власний хайку. Запишіть хайку у зошит.

Тема№2: Роберт Бернс " Моє серце в верховині..."


2. Складіть Лінію часу "
Сторінками життя Р.Бернса".
3. Дізнайтеся про Батьківщину поета, використовуючи
інформацію карток та відео дивитися
тут

4.Запишіть у зошит визначення ліричний герой,використовуючи матеріал підручника (стор. 231)
5. Виразно прочитайте вірш " Моє серце в
верховині.."



7. Виконайте завдання:
1.

2.

3.

8.Вивчіть напам"ять вірш " Моє серце в верховині.."
Тема № 3: Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайавату"


2.

3.

8.Вивчіть напам"ять вірш " Моє серце в верховині.."
Тема № 3: Генрі Лонгфелло " Пісня про Гайавату"
1. Опрацюйте матеріал підручника ( стор.180-181) дивитися тут
2. Заповніть схему,використовуючи отриману інформацію

5.Запишіть у зошит із підручника визначення поема та її характерні
ознаки (стор.181)
6.Прочитайте інформацію з карток та запишіть у зошит.
А).
В).
Г).

Г).

Д).

Е).

Є).

7. Пройдіть тестування
В).

Г).

Г).

Д).

Е).

Є).


7. Пройдіть тестування
Тема №4: Джанні Родарі " Листівка з видами міст"
2. Складіть анкету письменника, використовуючи матеріал дивитися тут
3. Прочитайте виразно вірш "Листівки з видами міст"та перегляньте відео
4. Використовуючи матеріал статті , складіть анкету поезії.
5. Опрацюйте матеріал із поданих карток та запишіть у зошит.




Образ майбутнього в літературі.
Тема № 1: Творчість Р.Бредбері " Усмішка"







Б).Складіть паспорт - характеристику головного, уявні
перетворення героя твору.




6. Виконайте завдання
А).
А).
1.Назви згадані автором у вірші географічні об’єкти
1) …………………………………… 2) ………………………………………….
3) …………………………………… 4) ………………………………………….
5) …………………………………… 6)……………………………………………
5) …………………………………… 6)……………………………………………
7) ………………………………….... 8) …………………………………………
2.Символом чого для ліричного героя є листівки з різних країн?......................
2.Символом чого для ліричного героя є листівки з різних країн?......................
3.Чому ліричний герой не вірить листівкам?.........................................................
4.До чого закликає автор читача?..............................................................................
В). Знайдіть названі художні засоби, які використовує Д.Родарі у вірші.
Епітети:____________________________________________________________
Метафора:_________________________________________________________
Анафора: __________________________________________________________
Антитеза: __________________________________________________________
Перелічення: ______________________________________________________
Риторичні запитання: ______________________________________________
Інверсія: __________________________________________________________
Увага!!! Дистанційна контрольна робота " Поетичне бачення світу"Онлайн-тестування
Завдання № 2. Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 21 бал , то ваша оцінка – 12.
19-18 балів - 11.
17-16 балів - 10.
15 балів - 9.
14 балів – 8.
13-12 балів - 7.
11-10 балів - 6.
9-8 балів – 5.
7-6 балів - 4.
5-4 бала - 3.
3-2 бала - 2.
1 бал - 1.
Шановні учні 6 класу!
Дякую за плідну роботу. Продовжуємо навчатися дистанційноОбраз майбутнього в літературі.
Тема № 1: Творчість Р.Бредбері " Усмішка"
1. Перегляньте відео, опрацюйте інформацію із підручника ( стор. 194-195),карток та складіть Лінію часу
3. Запишіть у зошит визначення: науково-фантастична література,
новела, вандалізм, футуристична література,утопічна,антиутопічна, запишіть у зошит паспорт
літературного твору
4. Складіть та запишіть у зошит характеристику головного
героя,використовуючи інформацію із карток.
а).Перевірте знання тексту твору,виконавши тест
б). вправа " Так" чи " Ні" у
зошит дайте відповідь так чи ні
1 Рей Бредбері – це відомий німецький фантаст.
2. Рей
Бредбері написав близько 400 творів.
3. З
дитинства Рей любив малювати.
4. Визнання
прийшло після виходу повісті « Марсіанські хроніки».
5. В
Америці започатковано премію імені Рея Бредбері за створення фантастичних
кіносценаріїв.
6. Події
у творі « Усмішка » відбуваються в 2061 році.
7. О
9 годині ранку натовп зібрався на площі.
8. «
Цей хлопець знається на мистецтві» - так говорили про Тома.
9. Люди
знущалися над картиною Леонардо да Вінчі « Мона Ліза».
10. Том
не міг зрозуміти, навіщо плювати на картину.
11. Люди
у творі ненавиділи цивілізацію, адже вона занапастила їхнє життя.
6. Складіть та запишіть у зошит
сенкани до слів "Том", "Грісбі", "Натовп",
ДИВИСЬ ЗРАЗОК

7. Виконайте письмово завдання у зошиті
"Займи позицію", давши розгорнуту відповідь ( 6-7 речень)
на запитання
Тема № 2: Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
2. Складіть за отриманому
інформацією анкету письменника та записати її в зошит .
3. Запишіть
у зошит визначення наукова фантастика,характерні
її ознаки,оповідання.
А).
4.Прочитайте оповідання
Р.Шеклі "Запах думки".
5. Записати
тему,ідею,герої,конфлікт,місце і час дії твору.
Б).
ЗАПАМ’ЯТАЙ
Якості, які допомагають вижити Кліві.
Йому допомагають такі якості: - врівноваженість і спокій (Він не розгубився , коли побачив . що корабель потрапив в аварійне становище),
- дисциплінованість (Покидаючи зореліт, не забуває про сумку з поштою, яку не кидає навіть тоді, коли знаходиться в небезпечних ситуаціях),
- мужність і витримка (Намагається опанувати свої думки і не панікувати.),
- цілеспрямованість, (Старається зрозуміти закон виживання на незнайомій планеті.)
- Героя до останнього не покидає надія на спасіння. (Кліві старався відганяти від себе сумні думки й шукав укриття. «Найкраще було б десь зачаїтися, поки не прибудуть рятувальники».)
Виконай завдання:
А).
Виконай завдання:
А).
В).
Г).
Виконайте завдання, результат запишіть у зошит
Тести для перевірки знання змісту оповідання
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом;
Б) поштовим перевізником;
В) поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22;
Б) З-М-43;
В) А-М-24.
3.Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка;
Б) білку;
В) пантеру.
4.Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа;
Б) вони були без вух і хвоста;
В) вони були без очей і вух.
5.Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ;
Б) за допомогою нюху;
В) за допомогою розуму.
6.Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів;
Б) запах думок;
В) запах диму.
7.Які птахи кружляли у небі:
А) орли;
Б) яструби;
В) шуліки.
8.Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту;
Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті;
В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9.Якого кольору був вовк:
А) зеленого;
Б) рудого;
В) чорного.
10.Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ;
Б) вогонь;
В) птах.
11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так;
Б) ні;
В) частково.
12.Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень;
Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;
В) відсутністю на тілі Лероя переломів.
«Закінчи речення»
1.«Попри те, що система охолодження працювала на повну потужність, корабель і надалі …».
2.«Пального не залишилося. Я сідаю на першу ж кисневу …». 3.«Кліві з останніх сил намагався не втратити …».
4.«Йому здавалося, що розум відокремився від його …».
5.«Метрів за п'ятнадцять від нього стояла істота, схожа на …» 6.«Як діють ці тварини? Можливо, замість зору вони користуються …».
7.«Схоже на те, що тут кожна тварина має характерний запах … ».
8.«Від поштольота 243 залишилася купа покрученого ». 9.«Кліві ще не усвідомлював, що відтепер він став справжнім …». 10.«Запах думок Кліві збив пантеру з …»
11.«Ти стояв у центрі найбільшої степової пожежі. Як сталося, що на тобі немає …?» 12.«Коли розплющив очі, то був уже на рятувальному судні та зберіг до останнього …».
Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.
Тема № 1: Творчість Астрід Ліндгрен " Міо,мій Міо"
1. Опрацюйте статтю "Зростання і взаємини зі світом" (стор. 218 -220), запишіть у зошит визначення: художність, основні критерії художності, психологічна повість, повість-казка, фантастичний роман, фентезі.
2. Випишіть у зошит прізвища письменників, які писали твори для дітей та юнацтва( сторінка 219)
3.Опрацюйте матеріал підручника на сторінці (221-222), перегляньте відео
4.Складіть лінію часу " Життя і творчість А.Ліндгрен"
5. Переглянь фільм " Міо,мій Міо"
6. Виконайте завдання:
А).
«Відгадай анаграму»
(Анаграма — це слово, в якому
літери переставлені в іншому порядку.)
Сі-ма-рі-м , Ак-ел-да-на-ї-ра-к, Ор-ез-огве-тре-м
В).«Упізнай героя»
1. «…білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка»
2. «Я був годованцем у тітки Едлі й дядька Сікстена. Опинився в них, ще коли мені було всього рік. А до того жив у сирітському притулку»
3. « Його тато завжди розмовляв із ним, допомагав йому будувати моделі літаків, позначав карбами на одвірку в кухні, скільки він виріс»
4. «То був хлопчик з таким самим каштановим чубом і з такими самими карими очима, як у Бенка»
5. «Я люблю пташиний спів, люблю музику своїх срібних тополь, але найдужче люблю слухати, як сміється в садку мій син.»
6. «Золота грива виблискувала на сонці, сам він мчав усе швидше й швидше і підіймався все вище й вище»
7. «Він був дуже ласкавий і чемний, і брати й сестри його теж усміхалися нам» 8. «сиділи чорні, страшні серед мертвих дерев у моторошному сірому світанку. А їхні коні закусували вудила й рили копитами землю.»
9. «…такого кремезного й дужого чоловіка я ще ніколи не бачив. У нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови»
10. «Він мав у замку покій, повітря в якому було просякнуте злом. Це там він сидів дні і ночі й кував лихо. Ніч у ніч і день у день сидів він там і кував лихо.»
11. «Його страшне обличчя скривилось і посіріло, а в страшних очах заблисли ляк і ненависть.»
12. «Дівчинка не ворушилася і не розплющувала очей. Вона була мертва. ЇЇ личко було біле, як сніг, і маленьке, а тіло геть обпалене.»
Г).«Впізнай місце події»
1.«Біла хатина під солом’яною стріхою, така самісінька, як хатини в казках. По стінах і по дахові вилося стільки троянд, що самої хатини майже не було видно».
2.«Це найдовший міст на світі. Він з’єднує Острів Зелених Лук із Землею Заморською». 3.«На подвір’ї перед хатиною був круглий колодязь…Таких старих колодязів тепер уже немає…»
2.«Це найдовший міст на світі. Він з’єднує Острів Зелених Лук із Землею Заморською». 3.«На подвір’ї перед хатиною був круглий колодязь…Таких старих колодязів тепер уже немає…»
4.«Раптом серед лісу ми побачили казкову білу хатинку під солом’яною стріхою. Навколо неї росли яблуні. Проти місяця білів яблуневий цвіт».
5.«Я їхав до країни, де не було жодної квіточки, де не могли рости ні дерева, ні трава.» 6.«Місячне світло погасло, земля стала кам’яниста й тверда, навкруги здіймалися голі скелясті кручі.»
7.«На другому боці озера, на найвищій скелі стояв великий замок. У ньому світилося лише одне вікно. Воно скидалося на лихе око, жорстоке, небезпечне, моторошне око, що дивилося на нас із ночі і бажало нам зла.»
8.«В ньому стояла мертва тиша, не віяв вітер, не шелестіло листя, бо на деревах не було зеленого листя, яке могло б шелестіти. Тільки стирчали мертві, чорні стовбури з чорним сучкуватим мертвим гіллям.»
9.«Таких грізних хвиль іще ніколи не бачив. Вони накидалися на нас, били, торощили наш човен і шпурляли його далі, новим хвилями….Хвилі ревли, клекотіли, здіймалися до неба…»
10.« …ніде темрява не була така чорна, ніде холод не був такий крижаний, а тиша така лиховісна, як тут…»
10.« …ніде темрява не була така чорна, ніде холод не був такий крижаний, а тиша така лиховісна, як тут…»
11.«Повітря там було таке просякнуте злом, що звичайна людина не могла ним дихати. Зло спливало звідти струменями і вбивало все гарне й живе за вікном…»
12.Країна, де «дзвенять срібні тополі, де вночі пастухи розпалюють вогнища, щоб світили їм і гріли їх, де є хліб, що втишує голод…»
Д). Складіть анкету головного героя ( ім"я,вік,батьки,де проживав,друзі,риси характеру,портретна характеристика)
Тема № 2: Міхаель Енде" Джим Гудзик і машиніст Лукас"
1. Опрацюйте статтю підручника (стор. 229 -230),переляньте відео
2.Складіть лінію часу " Життя і творчість Міхаель Енде"
3. Прочитайте роман " Джим Гудзик і машиніст Лукас" (сторінка 231-246)або перегляньте фільм
3. Прочитайте роман " Джим Гудзик і машиніст Лукас" (сторінка 231-246)або перегляньте фільм
Виконайте завдання
Увага!!! Дистанційна контрольна робота "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом".
Увага!!! Дистанційна контрольна робота "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом".
Завдання № 2. Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 21 бал , то ваша оцінка – 12.
19-18 балів - 11.
17-16 балів - 10.
15 балів - 9.
14 балів – 8.
13-12 балів - 7.
11-10 балів - 6.
9-8 балів – 5.
7-6 балів - 4.
5-4 бала - 3.
3-2 бала - 2.
1 бал - 1.













Немає коментарів:
Дописати коментар