Дистанційне навчання 5 клас

Шановні учні 5 класу!

На цій сторінці ви знайдете всі  завдання для дистанційного навчання. Завдання будуть періодично оновлюватися,отож будьте уважними.

 Приємного навчання! 


Тема№1: Сила творчої уяви. Льюїс Керролл 
" Аліса в країні Див" 
Завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника(стор. 229-232), відео дивитися тут
2.Складіть Лінію часу " Сторінки життя та творчості письменника" ( виписати дати із зазначенням подій)
3.Запишіть у зошит визначення фантастика та її особливості ( стор.231)
4. Перегляньте мультфільм дивитись тут
4. Прочитайте розділи 7,8 (стор. 240-254)
5. Переглянь  презентацію " Повість- казка Льюїса Керролла " Аліса в країні Див"у образотворчому мистецтві" дивитися тут
6. Занотуйте у зошит характеристику героїв твору,використовуючи інформацію із картки.

6. Виконайте  вправи за допомогою у Learningapps::
вправа №1дивитися тут
вправа №2дивитися тут
вправа №3дивитися тут
7.Дайте відповіді на запитання, які є на картинках( у зошит записуєте запитання і даєте відповідь на нього), намалюйте  у зошит одну із ілюстрацій.









8. Перевірте свої знання з теми пройдіть онлайн тест №1, тест №2 відповіді запиши у зошит.


Тема №2: Марина Цвєтаєва  "Книги в червоній палітурці"























1.Опрацюйте матеріал підручника ( стор. 259-260),презентації дивитись тут
2. Запишіть  у зошит основні дати та події із життя та творчості письменниці.
3. Прочитайте  виразно вірш дивитись
4Запишіть у зошит незрозумілі слова,використовуючи таблицю.

























5. Виконайте вправу " Знайдіть пару"
6. Випишіть зі хмаринки слова,які є у вірші.


 
7. Дайте відповідь на запитання та запишіть їх  в таблицю.


1. Коли народилась Марина Цвєтаєва"
2. Скільки дівчинці було років,коли вона почала читати?
3. Із скількох років Марина почала писати вірші?
4. Скількома мовами володіла поетеса? Перелічи їх.
5. У якому році вийшла її перша збірка? Як вона називалась?

8.Намалюйте портрет свого улюбленого героя художнього твору
 Увага!!! Дистанційна контрольна робота "Сила творчої уяви"Онлайн-тестування
Завдання 
 1. Перейдіть за посиланням і виконайте тестову  роботу
 2. Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали     19 балів, то ваша  оцінка – 12.
                                      18-17 балів                            - 11.
                                     16 балів                                  - 10.
                                     15 балів                                  - 9.
                                     14 балів                                  – 8.
                                     13-12 балів                             - 7.
                                     11-10 балів                             - 6.
                                     9-8 балів                                 – 5.
                                     7-6 балів                                 - 4.
                                     5-4 бала                                  -  3.
                                     3-2 бала                                  -  2.
                                     1 бал                                        -  1.

Шановні учні 5 класу!
Дякую за плідну роботу. Продовжуємо навчатися дистанційно

 Сучасна література. У колі добрих героїв. 
Тема№1: Роальд  Дал " Чарлі і шоколадна фабрика"
1. Опрацюйте матеріал підручника(стор. 265-266), запишіть у зошит визначення: класична література,сучасна література,персонаж,герой.
2. Опрацюйте матеріал на сторінці(268-270),перегляньте  презентацію.
3. Складіть лінію часу    " Життя і творчість письменника"
4.Перегляньте  фільм " Чарлі і шоколадна фабрика"
5. Запишіть у зошит характеристику героїв,використовуючи інформацію із карток

















5. Виконайте завдання:

 А).Заповніть анкету головного героя за схемою


Б). Заповніть таблицю.


В). Встановідь відповідність,кому належить  дана річ( відповіді запишіть у зошит) 


Г). Відскануйте QR- код і складіть пазл,вкажіть героя 
Д). Перевірте свої знання з тексту,виконавши тест №1,тест №2


Тема №2 : Туве Янсон " Комета прилітає" Чарівність художнього світу.


1. Опрацюйте матеріал підручника сторінка (276-278),Інтернет мережі, перегляньте експрес - урок, відео - презентацію.
2. Складіть та запишіть у зошит анкету письменника.
3. Запишіть у зошит, використовуючи картку, літературний диктант,відновіть пропущені факти.

4. Запишіть у зошит визначення літературний герой.
5Прочитайте повість - казку " Комета прилітає" або перегляньте мультфільм
6. Занотуйте  у зошит: 
А).Тема твору :
Розповідь про Велику Подорож, про справжню дружбу, про сімейний затишок, про найважливіші цінності на землі.
 Ідея твору :
 роздуми над цінністю усього живого в світі, над сенсом пізнання довкілля та самого себе, над цінністю теплих і щирих взаємин між рідними людьми та людьми в цілому, над прагненням відкриттів і пригод, над необхідністю зберегти цей вразливий
Проблеми твору:
-відношення людей до своїх та суспільних проблем.
-єднання, взаємодопомоги та підтримки. 
Б). У творі утверджуються вічні цінності:
1. Дружби, щирості, взаєморозуміння та підтримки ( не зважаючи на різні характери та образи головних героїв - вони добре зживаються між собою, проявляють доброту, розуміння і завжди приходять на допомогу одне одному, та іншим).
2.Утвердження сімейних цінностей( сім’я мумі тролів живе у злагоді, завжди дбає про своїх і не лишається байдужою до інших. У сім’ї панує розуміння, любов, турбота одне про одного).
3.Любові та шанування до природи.
7.Перегляньте відео-презентацію та запишіть у зошит герої твору, їх характеристику
8. Складіть  сенкан про ОДНОГО герою твору: Мумі-троль, Мумі-мама, Мумі- тато, Чмих,Нюхмумрик, Хропусь, Хропля.


НАПРИКЛАД,Ондатр

1.Філософ
2.Розумний, мрійливий
3. Лежить, читає, розмірковує
4. Турботу про себе сприймає як належне.
5. Песиміст

9.Заповніть таблицю, виберіть (із довідки) та запишіть реальні та казкові мотиви в творі.

РЕАЛЬНЕ
КАЗКОВЕ



 Довідка:Ліс, Мумі – Троллі, дружба, любов, ондатр, звірі розмовляють, Снусмумрик грає на губній гармошці, долина, бурхлива річка, водоспад, будування батьком Троллем моста, порятунок мавпочки, мавпочка, професори обсерваторії, телескоп, різні кумедні витівки, комета, їжа, турбота мами про сім’ю, повага,героїв.
10.Перевірте  свої знання виконавши тест ,відповідь запишіть у зошит.
11.Дайте  відповіді на  запитання за твором  Т.Янсон «Комета прилітає»
( вправу виконайте у зошиті)

1.  Будиночок Мумі-тролів знаходився у чудовій... 
2 .  Якого кольору був будинок?.....
3. Кому подобалося пірнати у море?
4.Про кінець світу Мумі-тролям розповів ....
5. Землі зупиниться, якщо прилетить лиха .....
6. Мумі-тролі пережили випробування, тому що були....
7. Після повернення героїв додому Мумі-мама запропонувала з’їсти торт прямо на ....
8. Хто розповів про кінец світу, який загрожує Землі та ії мешканцям?
9.На чому пливли Чмих і Мумі-троль до Обсерваторії?
10.Скільки днів залишилося до зіткнення з кометою, коли друзі прийшли до Обсерваторії?
11.    Куди має прилетіти червона комета за передбаченням Ондатра?
12.    Що допомогло Мумі-тролю та його друзям врятуватися від катастрофи?

        Увага!!! Дистанційна контрольна робота "Сучасна література. У колі                         добрих    друзів"Онлайн-тестування
Завдання 
1. Перейдіть за посиланням і виконайте тестову  роботу
 2Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали      21 бал, то ваша  оцінка –    12.
                                     20-19 балів                           - 11.
                                     18-17 балів                           - 10.
                                     16-15 балів                            - 9.
                                     14 балів                                  – 8.
                                     13-12 балів                             - 7.
                                     11-10 балів                             - 6.
                                     9-8 балів                                 – 5.
                                     7-6 балів                                 - 4.
                                     5-4 бала                                  -  3.
                                     3-2 бала                                  -  2.
                                     1 бал                                        -  1.

Дякую за роботу!












Немає коментарів:

Дописати коментар