Добрий день!
Шановні учні 7 класу! Ми з Вами продовжуємо навчатися, але дистанційно за допомогою Інтернет ресурсів. На цій сторінці ви знайдете необхідні завдання,які будуть періодично оновлюватися.
Будьте уважними! Бажаю Вам творчих успіхів.
Тема: Світова новела. О.Генрі " Останній листок",
Шановні учні 7 класу! Ми з Вами продовжуємо навчатися, але дистанційно за допомогою Інтернет ресурсів. На цій сторінці ви знайдете необхідні завдання,які будуть періодично оновлюватися.
Будьте уважними! Бажаю Вам творчих успіхів.
Тема: Світова новела. О.Генрі " Останній листок",
" Дари волхвів"
I. Опрацювати матеріал підручника ( стор. 228-229),картки,відео дивитися тут




2.

3.

4.

5.

6.

7.

Тема: Р.Акутагава " Павутинка"
I. Опрацювати матеріал підручника ( стор. 228-229),картки,відео дивитися тут

1. Складіть інтелект - карту " Життя і творчість О.Генрі".
2.Запиши у зошит визначення новели та її особливості використовуючи таблиці


3. Розв"яжи кросворд дивитися тут
II.Прочитай новелу " Останній листок"(стор 230-235)
1.Склади анкету до новели,використовуючи матеріал дивитися тут
2. Виконай вправи за допомогою у Learningapps:
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
3. Напиши твір- роздум " Чи здійснилася мрія старого Бермана?"
4. Напишіть комікс за сюжетом новели.





2. Виконай вправи за допомогою у Learningapps:
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
3. Напиши твір- роздум " Чи здійснилася мрія старого Бермана?"
4. Напишіть комікс за сюжетом новели.




III.Прочитай новелу "Дари волхвів" (стор. 236-240)
Виконай завдання:
1.Використовуючи матеріал карток,склади анкету твору та запиши в зошит дивитися тут:
1.Використовуючи матеріал карток,склади анкету твору та запиши в зошит дивитися тут:



Виконай інтерактивні вправи:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

вправу дивитися тут
Тема: Герберт Уелс " Чарівна крамниця"
2. Скласти анкету письменника
3. Прочитайте новелу " Чарівна крамниця", читати тут
4. Склади анкету новели " Чарівна крамниця"матеріал шукай тут
5.Виконайте завдання:
1. Випишіть із тексту дива,які побачили батько й син.
2. Пройди експрес-тестування
1. Де знаходилася чарівна крамниця:
а) на Оксфорд-стріт; б) на Бейкер-стріт; в) на Ріджент-стріт.
2. Головного героя новели звати:
а) Джіп; б) Джім; в) Джейк.
3. Почухавши потилицю, продавець ніби з голови витягнув:
а) монетку; б) скляну кульку; в) маленького ліхтарика.
4. Із капелюха фокусника випурхнув:
а) голуб; б) кролик; в) котик.
5. Скільки пакунків отримав хлопчик:
а) жодного; б) два; в) чотири.
6. Господар крамниці смикав маленьку істоту, відриваючи від батькового рукава:
а) маленьке жабеня; б) невеличке чортеня; в) кумедне мавпеня.
7. Фокусник запропонував гостям відвідати:
а) бібліотеку; б) виставку; в) кафетерій.
8. На одній з коробок з’явилася:
а) печатка; б) ціна; в) адреса та ім’я Джіпа.
9. Хлопчик запропонував батькові пограти у:
а) футбол; б) піжмурки; в) карти.
10. Продавець накрив Джіпа:
а) великим барабаном; б) чарівним капелюхом; в) шапкою-невидимкою.
11. Додому батько з сином повернулися:
а) на кінній повозці; б) на метро; в) у кебі.
12. В одному з пакунків було:
а) кошеня; б) цуценя; в) мишеня.
Перевір свої знання,виконавши завдання:
виконайте тестові завдання
виконай вправу
виконай за допомогою у Learningapps: вправу
розв"яжи кросворд дивитися тут
1. Опрацювати матеріал підручника ( стор.248-250),картки,відео дивитись тут




2. Скласти інтелект карту
3.Прочитати новелу " Павутинка"
4.Скласти анкету новели,використовуючи матеріал дивитися тут
ВСТАВИТИ
Завдання № 1. Запиши у зошит літературознавчі терміни,використовуючи інформацію із картки

1. Завдання № 2. Запиши символи новели у зошит.

Завдання № 3

Завдання № 4

Завдання №5

Завдання №6

Завдання №7 Розв"яжіть кросворд

Завдання №8 Прочитати та запиши у зошит текст, що зашифрований у хмарці.

2.
3.
6.Розв"яжи кросворд ВСТАВИТИ
7.Перевір свої знання:
виконати тести
ВСТАВИТИ
Завдання № 1. Запиши у зошит літературознавчі терміни,використовуючи інформацію із картки

1. Завдання № 2. Запиши символи новели у зошит.

Завдання № 3

Завдання № 4

Завдання №5

Завдання №6

Завдання №7 Розв"яжіть кросворд

Завдання №8 Прочитати та запиши у зошит текст, що зашифрований у хмарці.

2.

3.

6.Розв"яжи кросворд ВСТАВИТИ
1.Японська вишня, один із символів Японії.
2.Різновид східного бойового мистецтва.
3.Національний одяг японців.
4. Маленькі дерева, що спеціально вирощують у горщиках.
5.Двобій спортсменів великої ваги.
6. Маленькі скульптурні фігурки, різновид старовинних брелоків.
7. Мистецтво складання букетних композицій.
8.Квітка, яку шанують японці; є емблемою імператора.
9.Трирядковий вірш.
10.Величезна океанська хвиля страшної руйнівної сили.
11.Столиця Японії.
12.Саморобки з паперу.
13. Японський національний театр.
14. Найулюбленіша пора року японців.
15. Найвища точка Японії, вулкан.
виконай вправу
Дистанційна контрольна робота "Світова новела"Онлайн-тестування
Завдання № 2. Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 20 бал, то ваша оцінка – 12.
18 балів - 11.
16 балів - 10.
15 балів - 9.
14 балів – 8.
13-12 балів - 7.
11-10 балів - 6.
9-8 балів – 5.
7-6 балів - 4.
5-4 бала - 3.
3-2 бала - 2.
1 бал - 1.
Дякую за роботу!
Тема : " Сучасна література. Я і світ"
Тема: Айзек Айзімов " Фах" Розуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтона. Проблема духовної реалізації людини.
2. Скласти лінію часу " Життя і творчість Айзек Айзімова",записати у зошит: твори письменика, теми творів,особливості творчого методу Айзек Айзімова.
3.Прочитати повість " Фах,використовуючи Інтернет ресурси.
4. Скласти анкету твору,використовуючи інформацію.
6.Запишіть у зошит:
Проблеми, порушені у творі:
1.Зображення системи освіти майбутнього, її переваг і недоліків та ставлення до неї людей.
2.Розвивати і вдосконалювати свої знання потрібно в різних напрямках й сферах життя.
3.Ґрунтовні знання здатна дати тільки самоосвіта
7.Виконайте завдання.
А).Дайте письмово відповідь на запитання:
Б). Характеристика героїв твору. Заповніть таблицю.
В). Літературний диктант ,відповіді запишіть у зошит.
Айзек Азімов народився………року у ……….. Коли йому було три роки, його сім'я виїхала до…………. Зростав Айзек Азімов на творах улюбленого письменника………………
У школі Айзек Азімов виявляє схильність до ………………… Закінчує школу в ……..років. У …..років одержує диплом бакалавра хімії. Під час навчання в університеті він починає активну…………….. діяльність.
Айзек Азімов був не лише письменником, а й талановитим ………….. Має ……почесних наукових ступенів і відзнак різних університетів світу.
Всесвітню славу принесли йому саме ……………твори. За своє життя А. Азімов створив їх аж понад ……!
Відповіді: 1920, м.Петровичі, США, Шолом – Алейхема, точних наук, 15, 19, літературу, ученим, 14, науково – фантастичні, 500.
Г).Упізнай героя за його реплікою або портретом?
1. «Мав худорляве обличчя, його риси ще більше загострилися майже за півтора року, проведених в Інтернаті. І сам він був худорлявий, та в його синіх очах горів колишній невгамовний вогонь…» (……..)
2. «Він був смаглявий, темне волосся хвилею – гладенько зачесане з чола назад. Мав тонкі чорні вуса і клинцювату борідку, яка вкривала лише одну половину обличчя». (……..)
3. «…його темно – брунатна шкіра й масивні риси обличчя створені для того, щоб виражати тільки спокій; згадка про Олімпіаду його не схвилювала.» (……..)
4. «Коли створюєш сплав з потрібними властивостями і спостерігаєш, як будується його кристалічна решітка, ти бачиш плоди своєї праці.» (……..)
5. «..кремезний, широкоплечий…за останній рік він став дуже самолюбивим…»(……..)
6. «Математика відрізняється від інших технічних дисциплін. Вона починається з кількох нескладних принципів і поступово ускладнюється.» (……..)
7. «Не слід казати людині:»Ти можеш винаходити нове. Тож твори!» Набагато розумніше зачекати, поки вона сама мовить:»Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні!» (……..)
Д). Розв"яжіть кросворд
· Розгадавши кросворд, з’ясуєте, який фах мріяв отримати головний герой.
1
| |||||||||||||||
2
| |||||||||||||||
3
| |||||||||||||||
4
| |||||||||||||||
5
| |||||||||||||||
6
| |||||||||||||||
7
| |||||||||||||||
8
| |||||||||||||||
9
| |||||||||||||||
10
| |||||||||||||||
1-2 Прізвище та ім’я головного героя твору «Фах».
3. Синонім до слова «фах».
4. Фах, який обрав Тревіліан.
5. З допомогою них здобували освіту в Інтернатах.
6. «Пильно дивлячись з екрана, з’явився він…»
7. Останнє запитання Джорджа стосувалось…
8. Товариш Джорджа по кімнаті.
9. Велика подія в житті кожного день…
10. Скільки років після Дня Читання діти живуть своїм недиференційованим життям?
Е). Вікторина «Про що повідомляють дати, цифри»
Е). Вікторина «Про що повідомляють дати, цифри»
1. 1 листопада –
2. 10 років –
3. 13 лютого –
4. 15 –С –
5. 1 травня –
6. Вересень –
7. 18 років –
8. 205 –
9. 12 –
10. 16 років –
11. 3 –
Є).Прийом «Лови помилку»
Дайте письмово відповідь «так» чи «ні».
1. А Азімов – американський письменник.
2. З дитинства Айзек виявив схильність до суспільно – гуманітарних наук.
3. Всесвітню славу принесли йому науково – фантастичні твори
4. Айзек Азімов був не лише письменником, а й талановитим ученим.
5. За фахом письменник був біохіміком.
6. Першим його оповіданням було «Я - робот».
7. Головним героєм оповідання «Фах» є Тревіліан.
8. У 8 років в оповіданні діти «навчаються» читати за допомогою досягнень науки і техніки.
9. Джордж здобував знання зі стрічок.
10. Джорджа можна назвати «людина – творець»?
11. Тревіліян був самовпевнений, пихатий, байдужий.
12. Тема твору — зображення системи освіти майбутнього, її переваг і недоліків та ставлення до неї людей.
Тема: Діана Вінн Джонс " Мандрівний замок
Хаула"
1. Опрайцювати матеріал підручника на сторінці 256-257
2. Записати у
зошит основні дати творчості письменника,визначення
фентезі
3.Прочитати
роман "Мандрівний замок Хаула»,використовуючи
Інтернет ресурси.
4. Перевір свої знання виконай тест
Тема: Корнелія Функе "Чорнильне серце"
1. Опрайцювати матеріал підручника на сторінці 267, матеріали в Інтернет мережі
2. Записати у зошит основні дати творчості письменниці.
3.Прочитати роман " Чорнильне серце»,використовуючи Інтернет ресурси.
4. Виконайте завдання:
А).Заповніть анкету головної героїні твору Мегі
1. Ім’я та прізвище
| |
2. Вік
| |
3. Місце проживання
| |
4. Батьки
| |
5. Друзі
| |
6. Вороги
| |
7. Улюблене заняття
| |
8. Надзвичайні здібності
| |
9. Риси характеру
| |
10. Чому можна навчитися у Мегі
|
Б)Заповніть таблицю, записавши та розподіливши у відповідну колонку імена героїв
Реальні
|
Фантастичні
|
Увага!!!Дистанційна контрольна робота "" Сучасна література. Я і світ" Онлайн-тестування
Завдання № 2. Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 20 -19 балів, то ваша оцінка – 12.
18 балів - 11.
16-17 балів - 10.
15 балів - 9.
14 балів – 8.
13-12 балів - 7.
11-10 балів - 6.
9-8 балів – 5.
7-6 балів - 4.
5-4 бала - 3.
3-2 бала - 2.
1 бал - 1.
Немає коментарів:
Дописати коментар