Дистанційне навчання 7 клас


Добрий день!
Шановні учні 7 класу! Ми з Вами продовжуємо навчатися, але  дистанційно за допомогою Інтернет ресурсів. На цій сторінці ви знайдете необхідні завдання,які будуть періодично  оновлюватися.

Будьте уважними! Бажаю Вам творчих успіхів.


Тема: Світова новела. О.Генрі " Останній листок",
" Дари волхвів"
I. Опрацювати матеріал підручника  ( стор. 228-229),картки,відео дивитися тут

1. Складіть  інтелект - карту " Життя і творчість О.Генрі".

2.Запиши у зошит визначення новели та її особливості використовуючи таблиці


3. Розв"яжи кросворд дивитися тут
II.Прочитай новелу " Останній листок"(стор 230-235)
1.Склади анкету до новели,використовуючи матеріал дивитися тут
2. Виконай  вправи за допомогою у Learningapps:
вправу  дивитися тут
вправу дивитися  тут
вправу дивитися тут
вправу дивитися тут
3. Напиши твір- роздум " Чи здійснилася  мрія старого Бермана?"
4. Напишіть комікс за сюжетом новели.








III.Прочитай новелу "Дари волхвів" (стор. 236-240)
Виконай завдання:
1.Використовуючи матеріал карток,склади анкету твору та запиши  в зошит дивитися тут:





Виконай інтерактивні вправи:
1.


2.

3.

4.

5.

6.

7.


Перевірте знання за допомогою  тесту №1 та тесту №2 ( обов'язково)

Тема: Герберт Уелс " Чарівна крамниця"

1. Опрацювати матеріал підручника ( стор.241-242),картки дивитися тутпрезентація  дивитися тут
2. Скласти анкету письменника
3. Прочитайте новелу "  Чарівна крамниця", читати тут
4. Склади анкету новели " Чарівна крамниця"матеріал шукай тут
5.Виконайте завдання:
1. Випишіть із тексту дива,які побачили батько й син.
2. Пройди  експрес-тестування
1.     Де знаходилася чарівна крамниця:
а) на Оксфорд-стріт;        б) на Бейкер-стріт;           в) на Ріджент-стріт.
2. Головного героя новели звати:
а) Джіп;                             б) Джім;                            в) Джейк.
3. Почухавши потилицю, продавець ніби з голови витягнув:
а) монетку;                       б) скляну кульку;             в) маленького ліхтарика.
4. Із капелюха фокусника випурхнув:
а) голуб;                            б) кролик;                          в) котик.
5. Скільки пакунків отримав хлопчик:
а) жодного;                       б) два;                                в) чотири.
6. Господар крамниці смикав маленьку істоту, відриваючи від батькового рукава:
а) маленьке жабеня;         б) невеличке чортеня;     в) кумедне мавпеня.
7. Фокусник запропонував гостям відвідати:
а) бібліотеку;                    б) виставку;                      в) кафетерій.
8. На одній з коробок з’явилася:
а) печатка;                         б) ціна;                              в) адреса та ім’я Джіпа.
9. Хлопчик запропонував батькові пограти у:
а) футбол;                          б) піжмурки;                    в) карти.
10. Продавець накрив Джіпа:
а) великим барабаном;      б) чарівним капелюхом;   в) шапкою-невидимкою.
11. Додому батько з сином повернулися:
а) на кінній повозці;          б) на метро;                     в) у кебі.
12. В одному з пакунків було:
а) кошеня;                          б) цуценя;                        в) мишеня.
 Перевір свої знання,виконавши завдання:
виконайте тестові завдання
виконай  вправу
виконай  за допомогою у Learningapps: вправу
розв"яжи кросворд дивитися тут

Тема:  Р.Акутагава " Павутинка"
1. Опрацювати матеріал підручника ( стор.248-250),картки,відео дивитись тут


2. Скласти  інтелект карту
3.Прочитати новелу " Павутинка"
4.Скласти анкету новели,використовуючи матеріал дивитися тут
ВСТАВИТИ


Завдання № 1. Запиши у зошит літературознавчі терміни,використовуючи інформацію із картки

1.   Завдання   № 2. Запиши символи новели у зошит.

Завдання № 3

 Завдання    № 4

Завдання №5


Завдання №6


Завдання №7 Розв"яжіть кросворд


Завдання №8 Прочитати та запиши у зошит текст, що зашифрований у хмарці.

2.
3.
6.Розв"яжи кросворд  ВСТАВИТИ
1.Японська вишня, один із символів Японії. 
     2.Різновид східного бойового мистецтва. 
      3.Національний одяг японців. 
      4Маленькі дерева, що спеціально вирощують у горщиках.
         5.Двобій спортсменів великої ваги. 
        6Маленькі скульптурні фігурки, різновид ста­ровинних брелоків. 
         7Мистецтво складання букетних композицій. 
         8.Квітка, яку шанують японці; є емблемою ім­ператора. 
        9.Трирядковий вірш. 
          10.Величезна океанська хвиля страшної руйнів­ної сили. 
           11.Столиця Японії. 
            12.Саморобки з паперу.
           13. Японський національний театр. 
           14Найулюбленіша пора року японців. 
 15. Найвища точка Японії, вулкан.
7.Перевір свої знання:
виконати тести 
виконай вправу

Дистанційна контрольна робота "Світова новела"Онлайн-тестування
Завдання № 1Перейдіть за посиланням і виконайте тестову роботу
Завдання № 2Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 20 бал, то ваша  оцінка     – 12.
                                     18 балів                                  - 11.
                                     16 балів                                  - 10.
                                     15 балів                                  - 9.
                                     14 балів                                  – 8.
                                     13-12 балів                             - 7.
                                     11-10 балів                             - 6.
                                     9-8 балів                                 – 5.
                                     7-6 балів                                 - 4.
                                     5-4 бала                                  -  3.
                                     3-2 бала                                  -  2.
                                     1 бал                                        -  1.


Дякую за роботу!
 Тема : " Сучасна література. Я і світ"
ТемаАйзек Айзімов " Фах" Розуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтона. Проблема духовної реалізації людини.
1. Опрайцювати матеріал підручника на сторінці 266-267, переглянути відеокартку
2. Скласти лінію часу " Життя і творчість Айзек Айзімова",записати у зошит: твори письменика, теми творів,особливості творчого методу Айзек Айзімова.
3.Прочитати  повість " Фах,використовуючи Інтернет ресурси.
4. Скласти анкету твору,використовуючи інформацію.
5. Перевір  знання тексту   тест
 6.Запишіть у зошит:
Проблеми, порушені у творі:
1.Зображення системи освіти майбутнього, її переваг і недоліків та ставлення до неї людей.
2.Розвивати і вдосконалювати свої знання потрібно в різних напрямках й сферах життя.
3.Ґрунтовні знання здатна дати тільки самоосвіта 

7.Виконайте завдання.
А).Дайте письмово відповідь на запитання:
Б). Характеристика героїв твору. Заповніть таблицю.
В). Літературний диктант ,відповіді запишіть у зошит.

Айзек Азімов народився………року у ……….. Коли йому було три роки, його сім'я виїхала до…………. Зростав Айзек Азімов на творах улюбленого письменника………………
  У школі Айзек Азімов виявляє схильність до ………………… Закінчує  школу в ……..років. У …..років одержує диплом бакалавра хімії. Під час навчання в університеті він починає активну…………….. діяльність.
   Айзек Азімов був не лише письменником, а й талановитим ………….. Має ……почесних наукових ступенів і відзнак різних університетів світу.
      Всесвітню славу принесли йому саме ……………твори. За своє життя А. Азімов створив їх аж понад ……!
Відповіді: 1920, м.Петровичі, США, Шолом – Алейхема, точних наук, 15, 19, літературу, ученим, 14, науково – фантастичні, 500. 

Г).Упізнай героя за його реплікою або портретом?

 1. «Мав худорляве обличчя, його риси ще більше загострилися майже за півтора року, проведених в Інтернаті. І сам він був худорлявий, та в його синіх очах горів колишній невгамовний вогонь…» (……..)
2.  «Він був смаглявий, темне волосся хвилею – гладенько зачесане з чола назад. Мав тонкі чорні вуса і клинцювату борідку, яка вкривала лише одну половину обличчя». (……..)
3.  «…його темно – брунатна шкіра й масивні риси обличчя створені для того, щоб виражати тільки спокій; згадка про Олімпіаду його не схвилювала.» (……..)
4.  «Коли створюєш сплав з потрібними властивостями і спостерігаєш, як будується його кристалічна решітка, ти бачиш плоди своєї праці.» (……..)
5.  «..кремезний, широкоплечий…за останній рік він став дуже самолюбивим…»(……..)
6.  «Математика відрізняється від інших технічних дисциплін. Вона починається з кількох нескладних принципів і поступово ускладнюється.» (……..)
7.  «Не слід казати людині:»Ти можеш винаходити нове. Тож твори!» Набагато розумніше зачекати, поки вона сама мовить:»Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні!» (……..)

Д). Розв"яжіть кросворд
·        Розгадавши кросворд, з’ясуєте, який фах мріяв отримати головний герой. 


1








2








3








4










5








6










7










8









9







10







1-2 Прізвище та ім’я  головного героя твору «Фах». 
3. Синонім до слова «фах».
4. Фах, який обрав Тревіліан.
5. З допомогою них здобували освіту в Інтернатах.
6. «Пильно дивлячись з екрана, з’явився він…»
7. Останнє запитання Джорджа стосувалось…
8. Товариш Джорджа по кімнаті.
9. Велика подія в житті кожного день…
10. Скільки років після Дня Читання діти живуть своїм недиференційованим життям? 
Е). Вікторина «Про що повідомляють дати, цифри»
1. 1 листопада –
2. 10 років –
3. 13 лютого –
4. 15 –С –
5. 1 травня –
6. Вересень –
7. 18 років –
8. 205 –
9. 12 –
10. 16 років –
11. 3 – 
Є).Прийом «Лови помилку»
Дайте письмово відповідь «так» чи «ні».
 1. А Азімов – американський письменник. 
2. З дитинства Айзек виявив схильність до суспільно – гуманітарних наук.
3. Всесвітню славу принесли йому науково – фантастичні твори 
4. Айзек Азімов був не лише письменником, а й талановитим ученим. 
5. За фахом письменник був біохіміком. 
6. Першим його оповіданням було «Я - робот».  
7. Головним героєм оповідання «Фах» є Тревіліан. 
8. У 8 років в оповіданні діти «навчаються» читати за допомогою досягнень науки і техніки. 
9. Джордж здобував знання зі стрічок. 
10. Джорджа можна назвати  «людина – творець»?
11. Тревіліян  був самовпевнений, пихатий, байдужий. 
12. Тема твору — зображення системи освіти майбутнього, її переваг і недоліків та ставлення до неї людей.

                           Тема: Діана Вінн Джонс " Мандрівний замок 
                                                         Хаула"
 1. Опрайцювати матеріал підручника на сторінці 256-257

  2. Записати у зошит основні дати творчості письменника,визначення  
  фентезі
 3.Прочитати  роман  "Мандрівний замок Хаула»,використовуючи Інтернет ресурси.      
4. Перевір свої знання виконай тест
                       
                             Тема: Корнелія Функе "Чорнильне серце"
   1. Опрайцювати матеріал підручника на сторінці  267, матеріали в  Інтернет мережі  
  2. Записати у зошит основні дати творчості письменниці.
   3.Прочитати  роман  " Чорнильне серце»,використовуючи Інтернет ресурси.      
    4. Виконайте завдання:                  

А).Заповніть анкету головної героїні твору Мегі

1. Ім’я  та прізвище

2. Вік

3. Місце проживання

4. Батьки

5. Друзі

6. Вороги

7. Улюблене заняття

8. Надзвичайні здібності

9. Риси характеру

10. Чому можна навчитися у Мегі
Б)Заповніть таблицю, записавши та розподіливши у відповідну колонку  імена героїв 

Реальні
Фантастичні




5.  Перевірте  свої знання виконайте  тест 


Увага!!!Дистанційна контрольна робота "" Сучасна література. Я і світ" Онлайн-тестування
Завдання № 1Перейдіть за посиланням і виконайте тестову роботу
Завдання № 2Дізнайтесь свою оцінку.
Якщо ви отримали 20 -19 балів, то ваша  оцінка     – 12.
                                     18 балів                                  - 11.
                                     16-17 балів                                  - 10.
                                     15 балів                                  - 9.
                                     14 балів                                  – 8.
                                     13-12 балів                             - 7.
                                     11-10 балів                             - 6.
                                     9-8 балів                                 – 5.
                                     7-6 балів                                 - 4.
                                     5-4 бала                                  -  3.
                                     3-2 бала                                  -  2.
                                     1 бал                                        -  1.

Немає коментарів:

Дописати коментар